FAQ

SKŁADANIE ZAMÓWIENIA

JAK MOGĘ ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE?

Zamówienie można składać poprzez naszą witrynę internetową, oraz poprzez sklep Facebook.
Które produkty mogę zamówić?

Produkty oznaczone jako dostępne są możliwe do zamówienia. Pamiętaj jednak, że produkty włożone do koszyka nie są automatycznie rezerwowane i mogą być kupione przez innych Klientów.

Czy mogę połączyć dwa zamówienia lub więcej ?

Zamówienia można ze sobą łączyć. Aby otrzymać wszystkie produkty w jednym zamówieniu proponujemy kontakt z naszą infolinią lub informację e-mail, ponieważ klient nie może tego zrobić sam, gdy jedno z zamówień już złożył.

Czy zamówienie można odebrać osobiście, lub oddać w sklepie stacjonarnym?

Tak. Prowadzimy sprzedaż stacjonarną.

Czy towary skompletowane w jednym zamówieniu mogą zostać wysłane pod dwa różne adresy?

Zamówienie możemy wysłać tylko pod jeden adres.

Jeśli chcesz, aby wybrane towary zostały wysłane do dwóch różnych osób, lub pod dwa różne adresy, musisz złożyć dwa osobne zamówienia.

ANULOWANIE ZAMÓWIENIA

Czy mogę anulować zamówienie, które nie zostało opłacone?

Jeżeli zamówienie nie zostało jeszcze wysłane to jest taka możliwość. W tym celu skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta telefonicznie lub mailowo podając numer zamówienia.

Czy mogę anulować zamówienie, które zostało opłacone?

Jeżeli nie zostało ono jeszcze wysłane to jest taka możliwość. W tym celu skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta telefonicznie lub mailowo podając numer zamówienia. Zwrot środków za zamówienie anulowane następuje nie później niż 14 dni kalendarzowych.

Czy mogę anulować pojedynczą pozycję z zamówienia?

Jeżeli nie zostało ono jeszcze wysłane to jest taka możliwość. W tym celu skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta telefonicznie lub mailowo podając numer zamówienia oraz nazwę produktu, który chcesz usunąć z listy.

Jeśli zamówienie nie zostało jeszcze przekazane do skompletowania, postaramy się anulować wskazaną przez Ciebie pozycję.

Czy mogę anulować zamówienie, które zostało już skompletowane?

Nie mamy technicznej możliwości anulowania zamówienia skompletowanego.

PŁATNOŚCI

Czy cena wyświetlana przy danym tytule obejmuje koszt dostawy?

Nie, koszty dostawy zostaną uwzględnione w podsumowaniu zamówienia, na ostatnim etapie jego składania.

Czy można zapłacić kartą u kuriera ?

Jest to uzależnione od punktu w danej lokalizacji, który dostarcza przesyłkę.

Jakie formy płatności preferuje nasz sklep?

W naszym sklepie istnieje wiele możliwości zapłaty – Przelewy24, PayU, płatność kartą . Ponieważ mamy również sklep stacjonarny na miejscu można również płacić gotówką.

ODSTĄPIENIE OD UMOWY – ZWROT TOWARU

Ile czasu mam na odstąpienie od umowy?

Masz na to 14 dni, licząc od dnia odbioru przez Ciebie naszego zamówienia.

Ile czasu trwa zwrot pieniędzy w przypadku zwrotu towaru?

Zwrot środków nastąpi w ciągu 14 dni, licząc od daty odebrania przez nas zwrotu.

Czy muszę skorzystać z formularza odstąpienia od umowy przygotowanego przez sklep internetowy ?

Nie, możesz skorzystać z dowolnego formularza odstąpienia od umowy. Ważne aby umieścić informacje na temat zamówienia oraz dane klienta który złożył zamówienie.

Czy można zwrot zrobić osobiście?

Tak

Ile czasu trwa zwrot pieniędzy w przypadku reklamacji?

Przy pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji, zwrot środków za reklamowany produkt lub wysyłka nowego modelu produktu nastąpi w ciągu 14 dni.

Czy muszę skorzystać z formularza reklamacji przygotowanego przez sklep internetowy chicaca.pl?

Nie, możesz samodzielnie przygotować formularz reklamacji. Wystarczy, że umieścisz w nim swoje dane oraz dane dotyczące zamówienia, przyczyny reklamacji, a także wskażesz sposób jej rozpatrzenia.

REALIZACJA ZAMÓWIENIA

Zamówienie do realizacji przekazywane jest :

– po opłaceniu zamówienia (dla zamówień z płatnością z góry),

– po jego złożeniu (dla zamówień z płatnością przy odbiorze).

Na czas realizacji zamówienia składa się:

– czas kompletowania zlecenia w naszym magazynie,

– czas dostawy zamówienia to od 1 do 5 dni – w zależności od ilości zamówień.

Wszystkie zamówienia są realizowane i dostarczane w dni robocze (od poniedziałku do piątku).

Zamówienie złożone w dni wolne od pracy oraz weekendy są przekazywane do realizacji w pierwszy możliwy dzień roboczy.

Ile trwa realizacja zamówienia?

Zamówienia realizujemy od 1 do 5 dni roboczych

Czy mogę przyspieszyć realizację zamówienia?

Dokładamy wszelkich starań, aby zamówienia były realizowane jak najszybciej. Informacje na temat przewidywanego terminu można uzyskać w naszym Biurze Obsługi Klienta.

Czy mogę dołożyć nowe produkty do zamówienia już złożonego?

Jeżeli złożone zamówienie nie zostało przekazane do działu magazynowego to tak, w tym celu skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta telefonicznie lub mailowo.

Czy mogę podzielić zamówienie na dwie części?

Nie mamy możliwości podziału zamówienia. W tej sytuacji proponujemy anulowanie zamówienia, które zostało złożone wcześniej i złożenie dwóch oddzielnych zamówień.

Czy mogę zmienić formę płatności lub dostawy w zamówieniu już złożonym?

Tak, w tym celu skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta telefonicznie lub mailowo, klient nie może tego zrobić samodzielnie.

WARUNKI DOSTAWY

Gdzie mogę sprawdzić, ile kosztuje dostawa zamówienia?

Wszystkie informacje znajdują się na naszej stronie w zakładce „Koszty i Formy Dostawy”.

Czy dostarczacie zamówienia za granicę?

Tak, dostarczamy. Wszystkie informacje znajdują się na naszej stronie w zakładce „Koszty i Formy Dostawy”. Bezwzględnie staramy się znaleźć najtańszą formę wysyłki.

Czy kurier skontaktuje się ze mną przed dostawą ?

Kurierzy nie mają obowiązku kontaktowania się telefonicznie z odbiorcą przesyłki przed jej dostawą, dlatego też nie jesteśmy w stanie tego zagwarantować. Jednakże powinni otrzymać Państwo wiadomość mailową oraz SMS z informacją o przewidywanym terminie dostawy.

PRODUKTY

Czy mogę zapisać się do powiadomienia o dostępności produktu?

Niestety na naszej stronie www.butikbackstage.pl nie ma takiej możliwości. Ze względu na brak takiej opcji chętnie poinformujemy zainteresowane osoby indywidualnie.

Gdzie znajdę opis i tabelę rozmiarów produktów?

Bez wątpienia bardzo duża ilość ubrań jest w rozmiarze uniwersalnym dlatego nie piszemy wszystkich rozmiarów. Bezwzględnie każdej zainteresowanej osobie prześlemy wymiary indywidualnie.

Czy szyjecie „pod klienta”?

Niestety nie prowadzimy tego typu usług . Z pewnością gdy tylko pojawi się taka usługa bezwzględnie poinformujemy o tym na stronie.

Skąd macie produkty, tworzycie własne modele?

Posiadamy produkty wielu producentów. Ponieważ chcemy mieć zróżnicowany towar w sprzedaży ubrania zarówno zagranicznych jak i polskich Producentów.

Czy sprzedajecie hurtowo?

Nie, prowadzimy sprzedaż detaliczną.